in

Hollywodská hvězda Sydney Sweeney prodala i vodu ze své vany

Sydney Sweeney, talentovaná herečka známá ze seriálů Euphoria nebo The White Lotus, přišla s výrobkem, který způsobil poprask a zároveň upozornil na netradiční trendy v dnešním světě marketingu celebrit a známých osobností.

A o jaký produkt se jedná? O limitovanou edici mýdla s názvem Sydney’s Bathwater Bliss, které prý obsahuje skutečnou vodu z hereččiny vany!

Mýdla s vůní borovice a kapradí vznikla ve spolupráci s přírodní kosmetikou Dr. Squatch, na trh byla nejprve uvedena v počtu 5 000 kusů a byla okamžitě vyprodána.

A jaké byly na mýdlo reakce uživatelů sociálních sítí? Rozporuplné… Jeden ze sledujících totiž například napsal: „Tohle je asi první merch celebrity, co mě opravdu pobavil. Kdo by věřil, že někdo prodá i svou špinavou vodu z vany?“ Na Instagramu se pak objevily komentáře typy: „Sice to není normální, ale musím uznat, že marketingově je to geniální.“ Mnozí ale byli kritičtější: „Tohle už je fakt moc. Vypadá to spíš jako zoufalé volání o pozornost.“

Herečka sama se ovšem k celé situaci staví s nadhledem a humorem sobě vlastním: „Je to trochu vtip, trochu marketingový tah, ale hlavně jsem chtěla pobavit své fanoušky a ukázat, že péče o sebe nemusí být vždycky tak vážná. Tohle je moje cesta, jak si hrát s tím, jak mě lidé vnímají,“ uvedla Sydney.

A nejedná se ani o nijak ojedinělý výrobek… Na trhu se totiž v posledních letech již objevily různé produkty, prostřednictvím kterých se celebrity a influenceři pokoušeli prodat svůj pot, slzy, vlasy atp. Přesto ale Sydney Sweeney opět rozvířila vlny kontroverze a vyvolala otázky, kam až je dnešní marketing ochoten zajít, aby si udržel pozornost publika.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

      Co si myslíte?

      Napsal(a): Bizzár

      Stačilo jedno rande. Pak mu poslala 159 000 zpráv a vnikla do jeho domu

      Zakázaný ostrov, kde žijí jak v době kamenné a odkud se nikdo nevrátil